Verpleegkundige met BHV in Den Haag

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven coördinerend verpleegkundige voor de duur van minimaal 3 maanden. We zijn op zoek naar een verpleegkundige die ook in het bezit is van BHV.

Organisatie

Het is een prachtige (particuliere) locatie op Den Haag. Met 26 cliënten is het niet zo’n heel groot huis maar wel genoeg te doen!

Functie

De opdracht is voor 32 uur per week. Het gaat hier om dag-, avond- en weekenddiensten. De opdracht start vanaf 1 juli, afhankelijk van jouw beschikbaarheid. Je bent onderdeel van het team en zal een goede band creëren met de bewoners en je collega’s. Hoe leuk is het als je echt van meerwaarde kan zijn? 

Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:

  • Flexibel, gedreven en professioneel;
  • Je bent graag onderdeel van een hecht team;
  • Je bent sociaal en enthousiast en straalt dit uit naar je collega’s en bewoners;
  • Je komt representatief voor de dag en bent communicatief vaardig;
  • Je wilt graag verschil kunnen maken in de zorg;
  • Zowel beschikbaar voor dag- en avonddiensten en de weekenden;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

 Je beschikt over de volgende documenten: 

  • Rekeningnummer/bankpas; 
  • Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering;  
  • Actueel cv; 
  • Diploma’s en eventueel bijscholing; 
  • Geldig legitimatiebewijs; 
  • Registratie zorgaanbiedersportaal; 
  • Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel; 
  • VOG (niet ouder dan 3 maanden); 
  • Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie. 

Wij bieden: 

  • Een periode opdracht van drie maanden;
  • Persoonlijk contact met DNZB Den Haag;
  • Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB); 
  • Aantrekkelijke tarieven; 
  • Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling; 
  • De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB; 
  • Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent. 

Inlichtingen 

Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met team DNZB Den Haag via 010-2231148 of mail naar denhaag@dnzb.nl 

Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder! 

Hoe gaat het in z’n werk?

Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?

Enthousiast over deze opdracht?

Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier! 

Heb je nog vragen over deze opdracht?