MijnDNZB

Raad van advies

De raad van advies van DNZB bestaat uit ervaren professionals uit de zorgsector. Ze fungeren als klankbord en leveren een waardevolle bijdrage aan onze groei en ontwikkeling. De leden van de raad van advies hebben uitgebreide kennis en ervaring en zijn in staat om ons te helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen en het identificeren van nieuwe kansen in de zorgsector. 

 

“Ik ben na mijn studie gaan werken bij Unique Uitzendbureau dat later onderdeel werd van USG People. Binnen de uitzendbranche ben ik in allerlei rollen actief geweest, waarvan de laatste jaren als COO en RvB-lid. In deze 18 jaar tijd heb ik een bijdrage geleverd aan de groei van de organisatie, haar multi-brand strategie, de Europese expansie en een beursnotering.

Na 18 jaar heb ik de overstap gemaakt naar CED Groep, een Europese dienstverlener actief in schademanagement. Als CEO 8 jaar verbonden geweest en verantwoordelijk voor een transformatie naar een meer digitale, full-service organisatie en de verkoop aan een andere aandeelhouder.

Sinds 2022 als CEO verbonden aan Bovemij, een financiële dienstverlener gericht op de mobiliteitssector en actief in verzekeren, financieren, garanties en dataoplossingen.

Sinds 2021 ben ik verbonden aan DNZB en steun de organisatie in haar groei en ontwikkeling. DNZB is een mooie club! Een slagvaardige en klantgerichte dienstverlener in de zorg die zzp’ers en instellingen faciliteert in flexibele arbeid. Dat doen ze buitengewoon goed en dat blijkt ook uit de geweldige progressie sinds haar bestaan. De mensen, de activiteiten en de ambities van DNZB motiveren om betrokken te zijn.”

Hans Coffeng

“Ik heb vanaf 1982 ruim 26 jaar in de financiële dienstverlening gewerkt (Nationale Nederlanden/ING) en vervolgens 13 jaar in de ouderenzorg (3 jaar bij Pieter van Foreest en 10 jaar bij Zorgbalans). Met een bedrijfseconomische achtergrond ben ik gestart als organisatieadviseur. Bij Nationale Nederlanden ben ik doorgegroeid naar het werkveld van strategisch HRM (HR-manager). Vervolgens heb ik de overstap gemaakt naar de zorg (2009) en daar als HR-manager gewerkt tot 1 oktober 2021. Verder heb ik een druk en gezellig gezinsleven samen met mijn vrouw, drie dochters, schoonzonen en 5 kleinkinderen. Iedere maandag- en dinsdagochtend ben ik als vrijwilliger werkzaam op de basisschool waar ook mijn 2 dochters werken. Ik verzorg de bibliotheek en doe conciërgetaken. Ontzettend leuk om zo het schoolleven mee te maken.

De komende jaren zet ik mijn kennis en ervaring graag in op toezicht- en adviesfuncties in de zorg. Ik sta daarbij voor goede zorg en goed werk, economisch duurzaam georganiseerd. In mijn loopbaan stond voortdurend het realiseren van excellent werkgeverschap centraal. Dit in combinatie met veel aandacht voor de menselijke maat (presentiebenadering) en het realiseren van een lerende organisatie die het belang van de cliënt vooropstelt.

Leuk om te melden is dat ik in mijn tijd bij Pieter van Foreest zaken heb gedaan met DNZB. Het verhaal wil zelfs dat ik de eerste klant ben geweest van DNZB. Dit was de start van een langdurige samenwerking (2009-2021). In de praktijk heb ik ervaren dat zzp’ers van waarde zijn voor de organisatie. Mijn kennis en ervaring over hoe je dit realiseert, zet ik nu graag in voor DNZB.”

Peter van Hesse

“Na mijn studies rechten en geneeskunde (arts, niet praktiserend) aan de Rijksuniversiteit in Groningen, ben ik al ruim 26 jaar werkzaam als eindverantwoordelijk bestuurder in de zorg. Ik heb op meerdere domeinen en divisies in de zorg gewerkt, namelijk in de ouderenzorg en thuiszorg (o.a. HWW zorg Meander Ouderenzorg, Amaliazorg en Riederborg), revalidatiezorg (Adelante) en in ziekenhuizen (o.a. Martini Ziekenhuis en Laurentius Ziekenhuis Roermond). In de periode 1998 tot 2008 was ik in Groningen als Voorzitter van de Raad van Bestuur verbonden aan het Martini Ziekenhuis en heb ik in die tijd onder meer het nieuwbouwproces van het nieuwe innovatieve Martini Ziekenhuis begeleid.

Naast mijn werk ben ik getrouwd met Vrouwine en hebben we twee uitwonende kinderen. Vanaf 2017 ben ik aan het werk als interim-bestuurder en (strategisch) adviseur door het hele land.

Sinds dit jaar participeer ik ook in de Raad van Advies van DNZB. Naast gezonde financiën is een juiste invulling van vast en flexibel personeel een van de succesfactoren van een zorginstelling. DNZB is een organisatie die volop in ontwikkeling is en een aanzienlijke groei doormaakt. DNZB biedt zorginstellingen flexibele zorgcapaciteit en indien gewenst advies over een strategische planning van zowel intern als extern personeel. Hiermee wordt een zorgorganisatie ondersteund in haar continuïteit en kwaliteit. Ik heb tijdens mijn interim-opdrachten veel positieve ervaringen gehad met DNZB en participeer daarom met veel plezier in de Raad van Advies.”

Jack Thiadens

DNZB in cijfers

0

Medewerkers

Om hun flexibele schil te managen

+/-

Mensen geholpen vandaag

Om hun flexibele schil te managen

Gemiddelde leeftijd

Om hun flexibele schil te managen

Bedrijfsvideo DNZB

Bedrijfsvideo DNZB

Video afspelen

Een kijkje op het hoofdkantoor

Onze vacatures

Business Developer

Heb jij lef, blink jij uit in het ontwikkelen van business concepten en heb je affiniteit met de zorg? Wil je werken bij de zorgbemiddelaar die staat voor continuïteit, kwaliteit en betaalbaarheid in de zorg? Dan is dit de baan voor jou!

Intercedent – Breda

Ben jij ambitieus, communicatief sterk en klaar voor een nieuwe uitdaging als intercedent? Wil je werken bij de zorgbemiddelaar die staat voor continuïteit, kwaliteit en betaalbaarheid in de zorg? Dan is dit de baan voor jou!

Relatiemanager

Ben jij ambitieus, communicatief sterk en klaar voor een nieuwe uitdaging als relatiemanager? Heb je lef, ben je een kei in het onderhouden van klantrelaties, zit je graag met klanten om tafel en wil je werken bij de zorgbemiddelaar die staat voor continuïteit, kwaliteit en betaalbaarheid in de zorg? Dan is dit de baan voor jou!