Helpende & Helpende+

Ben jij een enthousiaste zelfstandige zorgprofessional die graag intramuraal wil werken en zelf zijn/haar beschikbaarheid wil bepalen? Dan zoeken wij jou!

Organisatie

Aan de rand van Franeker, midden in het park, bevindt zich deze zorglocatie Het statige monumentale pand uit 1930 is in 2012 volledig gerenoveerd en wordt omringd door grote bomen en beschermde waterpartijen. De hoge plafonds en ramen maken het heerlijk licht. De bewoners eten de maaltijd graag samen in het restaurant of genieten buiten op het terras van de koffie. Regelmatig wordt er samen met de bewoners gebakken of wordt er een museum of voorstelling bezocht. De ruime locatie is een gezellig en sfeervol thuis met genoeg plek om op eigen tempo te genieten.

Functie

Samen met je collega’s richt je je op de Algemene Dagelijkse Levensbehoeften (ADL). Je houdt je daarnaast bezig met huishoudelijke werkzaamheden en eventuele lichamelijke verzorging. Heb je het certificaat helpende plus? Dan mag je een aantal extra verzorgende handelingen verrichten. Jij weet wat de bewoner(s) nodig hebben en werkt nauw samen met onder andere de verzorgenden IG. Je bent alert op eventuele veranderingen en hebt het welzijn van de bewoner voorop staan.

Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:

  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Beschikbaar van april t/m oktober (vakantie is bespreekbaar);
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken; 
  • Je kunt goed inschatten welke zorg iemand op het moment nodig heeft; 
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel; 
  • Je doet wat nodig is en hebt je hart op de juiste plek!  

 Je beschikt over de volgende documenten: 

  • Rekeningnummer/bankpas; 
  • Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering;  
  • Actueel cv; 
  • Diploma’s en eventueel bijscholing; 
  • Geldig legitimatiebewijs; 
  • Registratie zorgaanbiedersportaal; 
  • Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel; 
  • VOG (niet ouder dan 3 maanden); 
  • Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie. 

Wij bieden: 

  • Een periode opdracht;
  • Persoonlijk contact met DNZB Zwolle;
  • Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB); 
  • Aantrekkelijke tarieven; 
  • Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling; 
  • De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB; 
  • Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent. 

Inlichtingen 

Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze opdracht? Neem dan contact op met team DNZB Zwolle via 085 – 007 40 14 of mail naar zwolle@dnzb.nl.

Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder! 

Hoe gaat het in z’n werk?

Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?

Enthousiast over deze opdracht?

Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier! 

Heb je nog vragen over deze opdracht?