Helpende/Helpende+ gezocht in de regio Arnhem-Apeldoorn!

Voor meerdere zorginstellingen in de gehele regio Arnhem-Apeldoorn en omstreken zijn wij opzoek naar nieuwe, enthousiaste zzp’ers die hier diensten willen gaan invullen. Sta jij stevig in je schoenen en lijkt het je leuk om op een Somatiek, PG en/of KSW-afdeling te werken? Lees dan snel verder!

Functie
Als helpende of Helpende+  biedt je ondersteuning aan hulpbehoevende ouderen bij dagelijkse bezigheden. Daarnaast biedt je een luisterend oor, schenk je positieve aandacht en ben je alert op het welzijn van jouw cliënt.

Wij vragen
Om in aanmerking te komen voor de opdracht vragen wij het volgende:
• Jij bent in het bezit van een diploma passen bij jouw functie
• Jij bent enthousiast, betrokken en collegiaal
• Jij vindt het leuk om te werken in een team maar kan ook goed alleen werken

Je beschikt over de volgende documenten:
• Rekeningnummer én bankpas
• Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering
• Actueel CV
• Diploma’s en eventueel bijscholing (Medicatie)
• Geldig legitimatiebewijs
• Registratie zorgaanbiedersportaal (WTZA)
• Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel
• VOG (niet ouder dan 3 maanden)
• Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie + WZD

Wij bieden
• Persoonlijk contact met team DNZB Arnhem-Apeldoorn
• Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB 3.0)
• Jaarlijkse zomer BBQ
• Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling
• De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB

Inlichtingen
Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met team DNZB Arnhem-Apeldoorn via 085-2104735 of mail naar arnhem@dnzb.nl.

Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder!

Hoe gaat het in z’n werk?

Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?

Enthousiast over deze opdracht?

Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier! 

Heb je nog vragen over deze opdracht?