Helpende en verzorgende IG gezocht in Kortenhoef, Loosdrecht en Hilversum

Help! Voor een zorgorganisatie in Kortenhoef, Loosdrecht en Hilversum zijn we opzoek naar enthousiaste en flexibele zorgprofessionals die van aanpakken houden. Nieuwsgierig geworden? Dan helpen we je graag verder!

Organisatie

De zorginstelling heeft meerdere locaties verspreid over Utrecht. Er zijn zowel korte als lange diensten beschikbaar. Mocht je jezelf voor een langere tijd aan een team willen binden, dan is dat geen probleem! Ook voor periode opdrachten zit je bij deze zorgorganisatie goed. 

Functie

Als helpende, helpende plus of verzorgende IG zet je je in voor de zorg van bewoners. Afhankelijk van de locatie help je bewoners met psychische of somatische klachten. Heb jij een specifieke voorkeur voor PG of somatiek, dan horen wij dat graag! We gaan samen met jou opzoek naar de juiste locatie en diensten.

Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:

  • Je hebt affiniteit en/of ervaring met intramurale zorg.
  • Je bent flexibel met werktijden.
  • Je kunt goed zelfstandig werken.
  • Je doet wat nodig is en hebt je hart op de juiste plek!

 Je beschikt over de volgende documenten: 

  • Rekeningnummer/bankpas; 
  • Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering;  
  • Actueel cv; 
  • Diploma’s en eventueel bijscholing; 
  • Geldig legitimatiebewijs; 
  • Registratie zorgaanbiedersportaal; 
  • Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel; 
  • VOG (niet ouder dan 3 maanden); 
  • Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie. 

Wij bieden: 

  • Een periode opdracht;
  • Persoonlijk contact met DNZB (Utrecht/Almere);
  • Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB); 
  • Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling; 
  • Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent.

Inlichtingen 

Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met team DNZB Utrecht via telefoon 010-2231148 of mail naar utrecht@dnzb.nl.  

Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder! 

Hoe gaat het in z’n werk?

Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?

Enthousiast over deze opdracht?

Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier! 

Heb je nog vragen over deze opdracht?