Begeleiders voor jongvolwassenen en volwassenenzorg in de omgeving Nijmegen

Voor een grote GGZ-organisatie zijn wij op zoek naar begeleiders voor jongvolwassen en volwassenzorg.

Organisatie

Het gaat om een organisatie in de gehandicapten en GGZ zorg. De organisatie heeft meerdere locaties in de omgeving van Nijmegen. Zorg wordt geleverd aan jeugd en volwassenen met een licht tot matig verstandelijke beperking, met op sommige afdelingen ernstige gedragsproblemen. Er wordt begeleiding gegeven op woongroepen.

Functie

Als persoonlijk begeleider ondersteun je LVB+ cliënten in hun persoonlijke ontwikkeling. Je zorgt voor een veilige, prettige leefomgeving van de cliënt. Daarnaast leg je makkelijk contact met de doelgroep en signaleert wensen, behoeften, problemen en ambities. Je rapporteert en evalueert de voorgang van de jongvolwassenen en ouderen. Op sommige locaties wordt er ADL gevraagd, dit wordt bij de dienst vermeld.

Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:

  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring in de GGZ of gehandicaptenzorg na behalen van diploma.;
  • Je beschikt over een erkend mbo-4 of hbo-diploma richting zorg afgerond bijvoorbeeld maatschappelijke zorg, specifieke doelgroepen of SPH/Social Work; 
  • Bevoegd en bekwaam voor het werken met tilliften; 
  • Gecertificeerd in de-escalerend werken; 
  • BHV  

 Je beschikt over de volgende documenten: 

  • Rekeningnummer/bankpas; 
  • Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering;  
  • Actueel cv; 
  • Diploma’s en eventueel bijscholing; 
  • Anti agressie cursus (AHT)
  • Geldig legitimatiebewijs; 
  • Registratie zorgaanbiedersportaal; 
  • Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel; 
  • VOG (niet ouder dan 3 maanden); 
  • Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie. 

Wij bieden: 

  • Een periode opdracht;
  • Persoonlijk contact met DNZB Nijmegen;
  • Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB); 
  • Aantrekkelijke tarieven; 
  • Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling; 
  • De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB; 
  • Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent. 

Inlichtingen 

Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze opdracht? Neem dan contact op met team DNZB Nijmegen via 024-2006980 of mail naar nijmegen@dnzb.nl 

Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder! 

Hoe gaat het in z’n werk?

Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?

Enthousiast over deze opdracht?

Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier! 

Heb je nog vragen over deze opdracht?