MijnDNZB

Leuk dat je terug bent!

Heractiveer nu jouw account en start als zelfstandige bij een zorginstelling bij jou in de buurt. Plan je diensten eenvoudig via onze handige app en profiteer van onze lage bemiddelingsfee!

Hoe gaat het in z’n werk?

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je snel en
gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als al jouw documenten compleet zijn, plannen we een intakegesprek in. Daarin maken we kennis, bespreken we jouw wensen, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor en leggen we uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jouw eerste dienst gaat bijna van start. Het DNZB-team zal contact met je opnemen om te vragen hoe je eerste dienst is verlopen en om te kijken of wij nog ergens bij kunnen helpen.