Kwaliteitsverpleegkundige gezocht in Den Haag
Voor een grote zorgorganisatie in Den Haag zijn wij op zoek naar verpleegkundigen die voor minimaal 24 uur per week intramurale diensten willen werken als kwaliteitsverpleegkundige. In deze veelzijdige functie ben je erg betrokken bij de zorg van cliënten en zal jij (mede) verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitsbewaking, veiligheidsaspecten en scholingsplannen.
Organisatie
Je gaat aan de slag een bekende zorginstelling in de regio Den Haag, die gespecialiseerd is in het inzetten van kwaliteitsverpleegkundigen.
Functie
In deze functie zal je veel verantwoordelijkheden krijgen en daarbij ook coaching geven aan collega’s.
Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar in de aankomende maanden;
- Je bent flexibel inzetbaar;
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
- Je kunt goed inschatten welke zorg iemand op het moment nodig heeft;
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je doet wat nodig is en hebt je hart op de juiste plek!
- Je beschikt over de benodigde documenten om aan de slag te gaan als zzp’er.
Wij bieden:
- Een opdracht voor een langere periode;
- Persoonlijk contact met DNZB Den Haag;
- Toegang tot de MijnDNZB-app (voor het inplannen en declareren van diensten);
- Een lage bemiddelingsfee;
- Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling;
- Een collegiaal gevoel, ondanks dat je zelfstandig bent!
Heb je interesse?
Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met team DNZB Den Haag via 010-2231148 of mail naar denhaag@dnzb.nl
Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder!
Hoe gaat het in z’n werk?
Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!
1. Aanmelden als zzp’er
Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.
2. Eerste kennismaking
Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.
3. Op zoek naar een opdracht!
Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!
4. Je eerste opdracht
Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?
Enthousiast over deze opdracht?
Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier!