Zzp’ers niveau Helpende gezocht regio West-Brabant

Ben jij enthousiast, ondernemend en kan je zowel zelfstandig als in teamverband werken? Assisteer je jouw cliënten graag bij dagelijkse taken? Lees dan snel verder!
Organisatie
Voor een aantal van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar zelfstandige zorgprofessionals, niveau Helpende, die intramurale zorg willen verlenen. Het betreft diensten in regio West-Brabant, tussen Breda en Bergen op Zoom. We stemmen de zorgvraag telkens met je af zodat je weet op welke afdeling van welke zorginstelling jouw dienst zal zijn.
Functie
Als helpende biedt je ondersteuning aan hulpbehoevende ouderen bij dagelijkse bezigheden. Daarnaast biedt je een luisterend oor, schenk je positieve aandacht en ben je alert op het welzijn van jouw cliënt.
Wij vragen
Om in aanmerking te komen voor deze functie vragen wij je om een afgeronde opleiding Helpende Zorg en Welzijn.
Daarnaast hebben wij de volgende documenten van je nodig:
•Actueel cv
•Afbeelding geldig legitimatiebewijs
•Kopie diploma’s en/of getuigschriften
•Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel
•Polis beroepsaansprakelijkheidsverzekering
•VOG
•Certificaat lidmaatschap klachtencommissie
•Afbeelding (zakelijke) bankpas
Wij bieden
•Groeiend portfolio aan opdrachtgevers
•Persoonlijk contact
•App MijnDNZB 3.0 waarin je eenvoudig je rooster en onze beschikbare diensten kan inzien
•Aantrekkelijke tarieven met mogelijkheid tot versnelde betaling
•Facturatie vanuit MijnDNZB 3.0
Inlichtingen
Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met DNZB Breda via 076-2008300 of mail naar breda@dnzb.nl.
Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder!
Hoe gaat het in z’n werk?
Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!
1. Aanmelden als zzp’er
Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.
2. Eerste kennismaking
Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.
3. Op zoek naar een opdracht!
Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!
4. Je eerste opdracht
Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?
Enthousiast over deze opdracht?
Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier!