Verzorgende IG gezocht voor een periode opdracht in de regio Utrecht.

Ben jij een enthousiaste zelfstandige zorgprofessional die graag intramuraal wil werken en zelf zijn/haar beschikbaarheid wil bepalen? Dan zoeken wij jou!

Organisatie

Het is een groot woonzorgcentrum in Utrecht. Ze bieden zorg aan somatiek, PG en NAH

Functie

Voor een organisatie in Utrechtse en omgeving zijn wij op zoek naar een Verzorgende IG voor periode opdracht tot minimaal eind september.

Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:

  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken; 
  • Je kunt goed inschatten welke zorg iemand op het moment nodig heeft; 
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel; 
  • Je doet wat nodig is en hebt je hart op de juiste plek!  

 Je beschikt over de volgende documenten: 

  • Rekeningnummer/bankpas; 
  • Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering;  
  • Actueel cv; 
  • Diploma’s en eventueel bijscholing; 
  • Geldig legitimatiebewijs; 
  • Registratie zorgaanbiedersportaal; 
  • Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel; 
  • VOG (niet ouder dan 3 maanden); 
  • Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie. 

Wij bieden: 

  • Een periode opdracht;
  • Persoonlijk contact met DNZB Utrecht;
  • Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB); 
  • Aantrekkelijke tarieven; 
  • Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling; 
  • De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB; 
  • Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent. 

Inlichtingen 

Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze opdracht? Neem dan contact op met team DNZB Utrecht via 030-2081390 of mail naar utrecht@dnzb.nl 

Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder! 

Hoe gaat het in z’n werk?

Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?

Enthousiast over deze opdracht?

Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier! 

Heb je nog vragen over deze opdracht?