Thuiszorgtoppers gezocht vanaf Helpende plus Bavel en omstreken

Stap letterlijk binnen bij thuiswonende ouderen en draag bij aan hun geluk. Samen met jouw team draag jij bij aan de wens van jouw cliënten om zo lang mogelijk thuis te kunnen blijven wonen. Je hebt een uitstekend inlevingsvermogen en hebt ervaring in de thuiszorg. Dat is wat jij echt leuk vindt!
Organisatie
Onze opdrachtgever in Bavel en omstreken is op zoek naar zelfstandige zorgprofessionals, met een afgeronde opleiding vanaf niveau Helpende plus. Je bent flexibel beschikbaar voor het rijden van thuiszorgroutes. De organisatie staat voor een persoonlijke benadering en werkt met kleine zelfstandige teams die elkaars kwaliteiten aanvullen.
Functie
Je hebt oprechte interesse in ouderen en voelt feilloos aan waar de behoefte ligt. Je bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar voor zowel dag- als avonddiensten, ook in het weekend. Het gaat met name om de periode voor, tijdens en na de zomer. Je maakt samen met de organisatie afspraken over de te verlenen zorg. Na je inwerkperiode van vier routes ben je klaargestoomd om volledig zelfstandig aan de slag te gaan. Je draait diensten van maximaal 5,5 uur. In overleg is het mogelijk om meerdere diensten op één dag te draaien.
Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:
- Je bent flexibel inzetbaar;
- Ervaring in de thuiszorg is een pré;
- Je bent in het bezit van een auto en rijbewijs;
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
- Je kunt goed inschatten welke zorg iemand op het moment nodig heeft;
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je doet wat nodig is en hebt je hart op de juiste plek!
Je beschikt over de volgende documenten:
- Rekeningnummer/bankpas;
- Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering;
- Actueel cv;
- Diploma’s en eventueel bijscholing;
- Geldig legitimatiebewijs;
- Registratie zorgaanbiedersportaal;
- Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel;
- VOG (niet ouder dan 3 maanden);
- Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie.
Wij bieden:
- Een periode opdracht;
- Persoonlijk contact met DNZB Breda;
- Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB);
- Aantrekkelijke tarieven;
- Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling;
- De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB;
- Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent.
Inlichtingen
Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze opdracht? Neem dan contact op met team DNZB Breda via 076-2008300 of mail naar breda@dnzb.nl.
Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder!
Hoe gaat het in z’n werk?
Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!
1. Aanmelden als zzp’er
Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.
2. Eerste kennismaking
Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.
3. Op zoek naar een opdracht!
Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!
4. Je eerste opdracht
Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?
Enthousiast over deze opdracht?
Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier!