Periodeopdracht voor Verzorgende IG

Ben jij een enthousiaste zelfstandige zorgprofessional die graag intramuraal wil werken en zelf zijn/haar beschikbaarheid wil bepalen? Dan zoeken wij jou!
Organisatie
Deze locatie ligt in een bosrijke omgeving. Dat is prettig wonen voor onze 36 cliënten die verpleegzorg nodig hebben en voor de 48 cliënten in de zorgappartementen.
Functie
Ze zijn op zoek naar een eerst verantwoordelijk verzorgende en vervul je een voortrekkersrol binnen het team en coördineer en bewaak je het zorgleefplan dat je opstelt met de bewoners. Daarnaast draai jij jouw handen niet om voor verpleegtechnische handelingen en ben je oplettend in het observeren van bewoners.
Wij vragen
Om in aanmerking te komen voor de opdracht vragen wij het volgende:
•Je beschikt over een afgeronde diploma verzorgende IF met aanvulling voor EVV of VPK
• Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar
• Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
• Je bent flexibel inzetbaar
• Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
• Je doet wat nodig is en hebt je hart op de juiste plek!
Je beschikt over de volgende documenten:
• Rekeningnummer/bankpas
• Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering
• Actueel CV
• Diploma’s en eventueel bijscholing
• evt. BIG registratie
• Geldig legitimatiebewijs
• Registratie zorgaanbiedersportaal
• Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel
• VOG (niet ouder dan 3 maanden)
• Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie
Wij bieden
• Persoonlijk contact met team DNZB Utrecht
• Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB)
• Aantrekkelijke tarieven
• Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling
• De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB
• Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent
Inlichtingen
Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met team DNZB Utrecht via 030 – 208 13 90 of mail naar utrecht@dnzb.nl.
Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder!
Hoe gaat het in z’n werk?
Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!
1. Aanmelden als zzp’er
Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.
2. Eerste kennismaking
Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.
3. Op zoek naar een opdracht!
Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!
4. Je eerste opdracht
Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?
Enthousiast over deze opdracht?
Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier!