Lange termijn opdracht regio Amsterdam Thuiszorg

Ben jij een enthousiaste zelfstandige zorgprofessional die graag bij mensen thuis werkt en zelf zijn/haar beschikbaarheid wil bepalen? Maar wel graag een aantal uren per week afspreekt? 

Voor een grote organisatie in Amsterdam en omgeving zijn wij op zoek naar helpende plus, verzorgende IG en verpleegkundige. De uren worden in overleg met jou ingepland. Je bent gewoon lid van het team, hoe leuk is dat! Je kan zelf kiezen hoeveel uur per week je beschikbaar bent en wat voor diensten, lange of korte je wilt draaien.

Organisatie
Je gaat aan de slag bij een zorgorganisatie die zowel intramuraal alsook extramuraal diensten aanbiedt. De cliënten wonen nog zelfstandig thuis.

Functie
In deze uitdagende functie van helpende plus, verzorgende IG of verpleegkundige draag je samen met je collega’s de verantwoordelijkheid voor optimale kwaliteitszorg van de cliënten.

Wij vragen
• Je beschikt over een afgeronde niveau 2+, 3IG of verpleegkundige diploma
• Je bent flexibel inzetbaar
• Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken

Je beschikt over de volgende documenten:
• Een actueel CV
• Een geldig legitimatiebewijs (rijbewijs is niet geldig)
• Een kopie van jouw diploma(‘s)
• Een uittreksel van de Kamer van Koophandel
• Een kopie van de beroepsaansprakelijkheidsverzekering
• Een VOG, niet ouder dan twee jaar
• Een bewijs van aansluiting bij een klachtenregeling
• Voor verpleegkundige de BIG registratie

Je beschikt over de volgende documenten:
• Rekeningnummer/bankpas
• Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering
• Actueel CV
• Diploma’s en eventueel bijscholing
• evt. BIG registratie
• Geldig legitimatiebewijs
• Registratie zorgaanbiedersportaal
• Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel
• VOG (niet ouder dan 3 maanden)
• Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wij bieden
• Persoonlijk contact met team DNZB Amsterdam
• Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB)
• Aantrekkelijke tarieven
• Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling
• De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB
• Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent

Inlichtingen
Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met team DNZB Amsterdam via 020-4942237 of mail naar amsterdam@dnzb.nl.

Hoe gaat het in z’n werk?

Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?

Enthousiast over deze opdracht?

Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier! 

Heb je nog vragen over deze opdracht?