Helpende, helpende plus en verzorgende IG in omgeving Boxmeer (intramuraal)

Ben jij een enthousiaste zelfstandig zorgprofessional die graag losse diensten werkt? Je kunt snel schakelen en vindt het fijn om op verschillende afdelingen te werken. Dan zoeken we jou!
Organisatie
Voor in de omgeving van Boxmeer zijn wij opzoek naar enthousiaste zzp’ers, bevoegd en bekwaam als helpende, helpende plus of verzorgende IG. Binnen deze organisatie is het mogelijk om diensten met diverse zorgvragen te kiezen die bij jou passen.
Functie
Als helpende begeleid je de bewoners bij de algemene dagelijkse handelingen. Je helpt de bewoner in overeenstemming met hun woonleefplan. Je vindt het belangrijk dat alle aandacht uitgaat naar het welzijn en de vraag van de bewoners.
Als helpende plus maak je onderdeel uit van een zelfsturend team, dat verantwoordelijk is voor de zorg van de bewoners. Je speelt in op de ontwikkelingen, signaleert bijzonderheden op het gebied van gezondheid, stimuleert en begeleid de bewoners waar nodig is. Daarnaast biedt je ondersteuning op het gebied van algemeen dagelijkse levensverrichtingen (ADL).
Als Verzorgende IG ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning, het bieden van zorg en het begeleiden van bewoners met psychogeriatrische zorgvragen. Je vindt het belangrijk dat je persoonsgerichte zorg kunt verlenen, waarbij zelfstandigheid en zelfredzaamheid van de bewoner wordt gestimuleerd.
Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:
- Je bent flexibel inzetbaar;
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
- Je kunt goed inschatten welke zorg iemand op het moment nodig heeft;
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je doet wat nodig is en hebt je hart op de juiste plek!
Je beschikt over de volgende documenten:
- Rekeningnummer/bankpas;
- Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering;
- Actueel cv;
- Diploma’s en eventueel bijscholing;
- Geldig legitimatiebewijs;
- Registratie zorgaanbiedersportaal;
- Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel;
- VOG (niet ouder dan 3 maanden);
- Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie.
Wij bieden:
- Een periode opdracht;
- Persoonlijk contact met DNZB Nijmegen;
- Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB);
- Aantrekkelijke tarieven;
- Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling;
- De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB;
- Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent.
Inlichtingen
Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze opdracht? Neem dan contact op met team DNZB Nijmegen via 024-2006980 of mail naar nijmegen@dnzb.nl.
Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder!
Hoe gaat het in z’n werk?
Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!
1. Aanmelden als zzp’er
Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.
2. Eerste kennismaking
Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.
3. Op zoek naar een opdracht!
Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!
4. Je eerste opdracht
Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?
Enthousiast over deze opdracht?
Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier!