Helpende/Helpende+ gezocht in omgeving Arnhem

Ben jij een enthousiaste zelfstandige zorgprofessional en wil je graag werken met verschillende culturen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Organisatie
Voor een organisatie, zijn wij op zoek naar kundige helpende/helpende+ voor in de ouderenzorg. Dit is voor een periode van nu tot zeker eind december met grote kans op verlenging. Het is voor(gemiddeld) 24 uur in de week (geen nachtdiensten) korte en lange diensten.
Functie
In deze functie draai je mee in een zelf organiserend team. Daarnaast draag je samen met je collega’s de verantwoordelijkheid voor optimale kwaliteitszorg van de bewoners. Voor de functie van helpende/helpende+ staat welzijn en ADL voorop. In welke mate hangt af van de behoeften van de bewoner (zorg op maat).
Om in aanmerking te komen vragen we het volgende:
- Je beschikt over een afgeronde helpende/helpende+ diploma;
- Je vindt het leuk om in de ouderenzorg te werken met Indonesische bewoners;
- Je vindt het leuk om op een somatische of KSW afdeling te staan;
- Je bent flexibel inzetbaar!
Je beschikt over de volgende documenten:
- Rekeningnummer/bankpas;
- Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering;
- Actueel cv;
- Diploma’s en eventueel bijscholing;
- Geldig legitimatiebewijs;
- Registratie zorgaanbiedersportaal;
- Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel;
- VOG (niet ouder dan 3 maanden);
- Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie.
Wij bieden:
- Persoonlijk contact met team DNZB Arnhem;
- Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB 3.0);
- Jaarlijkse zomer BBQ;
- Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling;
- De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB;
- Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent.
Inlichtingen
Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze opdracht? Neem dan contact op met team DNZB Arnhem-Apeldoorn via 085-2104735 of mail naar arnhem@dnzb.nl.
Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder!
Hoe gaat het in z’n werk?
Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!
1. Aanmelden als zzp’er
Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.
2. Eerste kennismaking
Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.
3. Op zoek naar een opdracht!
Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!
4. Je eerste opdracht
Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?
Enthousiast over deze opdracht?
Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier!