Begeleiders gezocht omgeving Helmond voor een opdracht in de gehandicaptenzorg

Ben jij een enthousiaste zelfstandige zorgprofessional en werk je graag als begeleider in de gehandicaptenzorg? Dan helpt team DNZB jou graag verder! Voor een aantal woonhuizen in Helmond zijn wij per direct op zoek naar begeleiders (niveau 3, 4 of 5). Het aantal uur is bespreekbaar.

Organisatie
De zorginstelling biedt verschillende vormen van zorg aan mensen met een cognitieve handicap (ADHD, Autisme e.a.) vaak in combinatie met een fysieke handicap.

Functie
In deze uitdagende functie draai je mee in een zelf organiserend team. Daarnaast draag je samen met je collega’s de verantwoordelijkheid voor optimale kwaliteitszorg van de bewoners.

Wij vragen
Om in aanmerking te komen voor de opdracht vragen wij het volgende:
• Je beschikt over een afgeronde begeleiders opleiding
• Je bent per direct beschikbaar
• Je vindt het leuk om in de gehandicaptenzorg te werken

Je beschikt over de volgende documenten:
• Rekeningnummer/bankpas
• Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering
• Actueel CV
• Diploma’s en eventueel bijscholing
• Geldig legitimatiebewijs
• Registratie zorgaanbiedersportaal
• Uittreksel inschrijving Kamer van Koophandel
• VOG (niet ouder dan 3 maanden)
• Certificaat lidmaatschap klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Wij bieden
• Persoonlijk contact met team DNZB Eindhoven-Tilburg
• Online-beschikbaarheidssysteem (MijnDNZB)
• Aantrekkelijke tarieven
• Gegarandeerde uitbetaling en de mogelijkheid tot versnelde uitbetaling
• De facturatie wordt uit handen genomen door MijnDNZB
• Collegiaal gevoel ondanks jij zelfstandige bent

Inlichtingen
Heb jij interesse in deze opdracht? Reageer dan via onderstaand formulier. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Luc Giessen team DNZB Eindhoven via 013-3002410 of mail naar eindhoven@dnzb.nl.

Ben jij nog geen zzp’er, maar wil je dit wel worden? Dan helpen wij jou graag verder!

Hoe gaat het in z’n werk?

Wij helpen je aan de opdrachten die bij je passen. Benieuwd hoe het werkt? Dat zie je hier!

1. Aanmelden als zzp’er

Via onze website meld je je gemakkelijk aan als zzp’er. Als je alle benodigde documenten hebt, kun je die, na ontvangst van jouw MijnDNZB-inloggegevens, direct uploaden. Zo zorgen we voor een snelle, soepele aanmelding.

2. Eerste kennismaking

Als we al je documenten compleet hebben, plannen we een intake in. Daarin maken we kennis, stellen we onze opdrachtgevers aan je voor, bespreken we de opdrachten die je graag zou willen en leggen we je uit hoe wij werken.

3. Op zoek naar een opdracht!

Via MijnDNZB krijg je opdrachten aangeboden die passen bij jouw wensen. Zie je er één waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Accepteer de opdracht dan direct!

4. Je eerste opdracht

Tijd om aan de slag te gaan! Jij doet waar je goed in bent, terwijl wij ervoor zorgen dat je facturen worden gemaakt en je tijdig wordt uitbetaald. Fijn, toch?

Enthousiast over deze opdracht?

Meld je dan aan bij De Nederlandse Zorg Bemiddelaar via het onderstaande formulier! 

Heb je nog vragen over deze opdracht?