MijnDNZB: meer tijd voor zorg, minder tijd voor administratie!

  • 13 juni 2019
  • Landelijk
Deel dit nieuws

Om het jou als ZZP’er zo makkelijk mogelijk te maken, hebben we een online systeem ontwikkeld waarin jij alles kunt regelen: MijnDNZB. MijnDNZB maakt het makkelijk om opdrachten te vinden en je administratie te regelen. Met één druk op de knop zijn je facturen geregeld! Met MijnDNZB heb je dus meer tijd voor zorg, omdat je minder tijd kwijt bent aan administratie. Je kunt MijnDNZB gebruiken via je computer of laptop, maar ook via onze app op je mobiel!

Diensten inplannen

Zorginstellingen kunnen jou via MijnDNZB benaderen voor diensten die bij jou passen. Via je persoonlijke account kun je deze dienstaanvragen accepteren of weigeren. Als ZZP’er kun je via MijnDNZB aangeven wanneer je niet beschikbaar bent. Op basis hiervan kunnen onze bemiddelaars jou ook persoonlijk benaderen met diensten die bij jou passen. Heb je een dienst geaccepteerd? Dan vind je deze terug in je persoonlijke rooster. Dit rooster kun je te allen tijden inzien. Bovendien vind je in je rooster informatie over jouw diensten, zoals de locatie, de afdeling, het adres en een routebeschrijving.

Declaraties & uitbetaling

Via MijnDNZB kun je makkelijk je facturen regelen. Als ZZP’er is het handig om één dag in de week uit te trekken voor je administratie. In een mum van tijd kun je dan jouw gewerkte diensten declareren. Op de laatste werkdag van de maand volgend op de gewerkte maand worden je facturen uitbetaald.

Kortom:

“MijnDNZB: meer tijd voor zorg, minder tijd voor administratie!

  • 13 juni 2019
  • Landelijk
Deel dit nieuws

Meld je aan bij DNZB

Met onze landelijke dekking is er altijd een locatie in de buurt!

Aanmelden bij DNZB
De Nederlandse Zorg Bemiddelaar B.V.KVK: 51899817BTW: NL850219322B01