Mijn DNZB

U bent hier : Home / Mijn DNZB

ZZP'er, Zorginstellingen en DNZB direct verbonden

Dit realiseren wij met MijnDNZB

Vraag en aanbod, digitaal beschikbaar

De Nederlandse Zorg Bemiddelaar werkt met een online platform: MijnDNZB. Door het digitaliseren van het vraag en aanbodproces, kunnen wij onze tarieven zeer laag houden!

Gemakkelijk opdrachten plaatsen en uitzetten

MijnDNZB is zo ingericht dat DNZB de wensen en behoeften van een ZZP’er kan invoeren. Een zorginstelling kan een opdracht plaatsen in MijnDNZB. Vervolgens zal MijnDNZB de geïnteresseerde en beschikbare ZZP’ers weergeven. Deze ZZP’ers hebben het gewenste opleidingsniveau en de bijbehorende documenten. De ZZP’er zal de openstaande opdracht door middel van een e-mail en/of pushbericht ontvangen en kan op deze manier de opdracht accepteren of afwijzen. De zorginstelling krijgt vervolgens een e-mail en/of pushbericht bij een ingevulde opdracht. Wanneer de ZZP’er niet benaderd wil worden, kunnen zij hun status op ‘niet beschikbaar’ zetten.

Inzicht in belangrijke gegevens

De benodigde documenten en de contactgegevens van de ZZP’er zijn zichtbaar voor de zorginstelling. De zorginstelling kan ook ten alle tijden de poule en het rooster met openstaande en ingevulde diensten inzien. Een ZZP’er kan bij een geaccepteerde dienst een routebeschrijving naar de desbetreffende dienst bekijken.

Declaratie en facturatie

Nadat de opdracht is uitgevoerd, kan de ZZP’er zijn of haar dienst eventueel bewerken en met één druk op de knop declareren via MijnDNZB. De zorginstelling krijgt hier een melding van en kan de dienst accorderen. MijnDNZB genereert vervolgens een factuur vanuit de naam van de ZZP’er naar de zorginstelling. In het account van de zorginstelling en ZZP’er kunnen beide partijen een totaaloverzicht met de geleverde zorguren per maand inzien.

Verlaging van het foutpercentage

Deze manier van werken is minder foutgevoelig. Het dubbel inplannen van ZZP’ers of het dubbel aanvragen van een dienst is niet mogelijk!

Vraag en aanbod sluiten meer op elkaar aan

Ook vraag en aanbod aluit beter op elkaar aan, doordat de interesses en beschikbaarheid van de ZZP’er in MijnDNZB staan, en de zorginstelling direct de geïnteresseerde en beschikbare ZZP’er via MijnDNZB kan benaderen. Hierdoor krijgt de ZZP’er meer binding met een locatie/ of afdeling waardoor de kwantiteit en kwaliteit van de zorg toeneemt.